Köpinformation & Vanliga Frågor

Köpinformation & Villkor

När du slutfört din beställning skickas en orderbekräftelse till din e-postadress.

Är något fel i orderbekräftelsen ska du omedelbart kontakta oss via e-post till info@hetlek.se.

Våra normala leveranstider är 2-5 arbetsdagar.* Under högsäsong eller kampanjer kan leveranstiden bli någon dag längre.

*OBS! För specialbeställningar och graverade produkter kan leveranstiden va något längre.

Fraktalternativ och fraktkostnad framgår i kassan och varierar beroende på orderns varuvärde. 

Alla priser i butiken anges i SEK och alla priser är inklusive 25% moms.

Vi använder oss av Klarna och Shopify payments för trygg och säker betalning.

Med Klarna har du möjlighet att betala med faktura eller direktbetalning. Vi erbjuder även kortbetalning (VISA, Mastercard & Maestro) via Shopify Payments. 

Se våra fullständiga köpvillkor för information om retur & reklamationer. Mer information finns under avsnitt 5. Ångerrätt & 6. Reklamation & Klagomål.

Fullständiga köpvillkor finner du här

Vanliga Frågor

Vi skickar ditt paket med helt anonym avsändare (N*vida) för att du ska kunna handla diskret. Dina varor skickas i en tråkig brun kartong eller kuvert utan logo eller liknande. Endast du som beställt kommer veta vad paketet innehåller!

Om beställningen inte hunnit skickats vidare till vårt lager kan vi avbryta din beställning. Denna hantering sker dock väldigt snabbt så kontakta oss snarast för möjlighet att avbryta ordern. Skicka iväg ett mail till info@hetlek.se så hjälper vi dig. Märk ämnesraden med "Avbeställning" för snabbare hantering. 

Kontakta vår kundtjänst på info@hetlek.se så får du mer information och en retursedel. 

*Vi tar ut ett självkostnadspris på 89 kr för returfrakten, detta dras av från beloppet som du får återbetalt. Observera att intimvaror är undantagna ångerrätt enligt lag, använda/öppnade vuxenleksaker och underkläder återbetalas ej. 

Våra normala leveranstider är 2-5 arbetsdagar. Under högsäsong eller kampanjer kan leveranstiden bli någon dag längre.

Om förseningar i leveransen skulle uppstå (utan att vi har meddelat dig om längre leveranstid) ska du kontakta oss på e-postadress: info@hetlek.se. 

Absolut, kontakta vår kundtjänst på info@hetlek.se så skickar vi spårningsinformation till dig.